On my way home from school

Nå er skoledagen min akkurat ferdig, og jeg sitter her fremdeles. Skal straks ta bussen hjem! Kjenner jeg blir mer og mer stresset for hver uke som går, for nå er det virkelig ikke lenge igjen til eksamen. Uheldigvis kom jeg selvfølgelig opp tidlig, det vil si en mye kortere periode å lese på. Samtidig blir det godt å være ferdig før alle andre. Nå er det bare å stå på, og jeg kommer til å lese som en gal. Bestå er det viktigste for meg, om jeg får en 5, eller 6`er hadde jo det vært toppen. 

Å gå på skole igjen er rart, men deilig! Jeg er fremdeles evig takknemlig å ha blitt født i 1994-kullet hjemme i Finnmark hvor man ikke kjente på skolepresset, skjønnhetspresset og kroppspresset. Ser også her på Sonans at det ikke er noe særlig press, jeg føler det ihvertfall ikke slik. Alle er ulike, noen er flinkere enn andre. Slik er det bare. Men jeg har enda ikke sett et menneske som setter seg ned i et hjørne å skriker fordi h*n ikke har fått en toppkarakter. Syns det er helt vannvridd. Folk burde være fornøyde så lenge man består. Jeg kan skjønne dersom du har lyst å bli lege eller tannlege – og kanskje blir skuffet fordi du ikke kommer deg inn det ønskede året, og må ta et helt år på nytt bare fordi du fikk en 4`er. Men come an! Ikke stress så veldig. 
 

WEARING

Joggers from Vero Moda
Jacket from Pinkyswear
Purse from Leowulff
Scarf from Acne

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg i det siste, men jeg er supermotivert og ser fram til eksamen – selvom det er litt skummelt. Men det er et eller annet som har fått synet mitt opp for skole. Jeg tror jeg kan takke sonans og engasjerte lærere for det. Ellers har jeg som sagt planene fulle i dag også, nå skal jeg hjem, lage middag, svare på kommentarer og vise dere et tips til Halloween kostymet siden det er Halloween i dag. Jeg får se hvor lang tid jeg bruker! Haha, vet ikke hvor mange av dere som egentlig bryr dere om hvordan hverdagen min ser ut? Hadde kanskje vært litt mer morsomt å sett alt på en vlog, istedenfor tekst.. Men dere, nå kommer bussen min om hvert øyeblikk, så vi snakkes. ♥ xxx

4 kommentarer
    1. så bra at du er motivert, selv om jeg skjønner at det stresser litt også! Du klarer det sikkert superfint da, så masse lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg