Autumn & Halloween house tour

// Sponset. Innlegget inneholder aff.linker.
I samarbeid med Partyking.

WELCOME OCTOBER, WELCOME AUTUMN
..AND WELCOME HALLOWEEN ↵

Velkommen til min lille leilighet som er fylt med halloween sminke, kostymer og ikke minst masse interiør! Dere aner ikke hvor fantastisk det er å komme hjem etter en lang dag på jobb til dette. Jeg elsker tider som dette; uansett om det er jul, påske, halloween, whatever – så der du meg feire det. Jeg kommer til å vise dere litt nærmere på enkelte ting etter hvert (spesielt halloween sminke videoer, så ikke glem å følg youtube kanalen min her), og kostymet som jeg skal bruke vil dere også få se litt nærmere på når jeg har hele looken. Tenkte det kanskje ville blitt litt kjedelig å se meg med kostymet uten selve halloween sminken til det, eller? 

· LIVINGROOM ·

Hodeskalle her // Svart skummelt stoff her // Spindelvev med edderkopper her // Blodige våpen her // Godteriskål edderkopp her (haha, denne er sykt kul! Kan ikke telle på hånden hvor mange som skvetter av denne vær gang de skal forsyne seg med godteri å den starter å hyle i det jeg trykker på knappen). 

· BEDROOM ·
 

LED-lysslynge 10 meter her 

På sommerommet har jeg ikke valgt noe særlig creepy interiør eller annet, nettopp for å unngå mareritt. Alt ser så mye skumlere ut når mørket kommer, hehe. Nei, men jeg valgte rett og slett noe litt mer høst aktig, en litt mer koselig og rolig atmosfære. Dere aner ikke hvor godt jeg sover med alle de fine lysene! 
 

· WARDROBE – COSTUME ·
 

Halloween kostyme: dødens engel her // Tykke transparente tights her (denne er helt super til kostymet!!) 

· HALLOWEEN MAKEUP ·
 

Store edderkopper her //  Svart ansiktsfarge her  og brun her // Woochie cut set FX-kit her // Woochie limfjerner her // Woochie geleblod her // Flytende lateks her // Svart neglelakk her // Linser her //  Leppestift her

Håper dere likte innlegget og at dere kanskje fant noen form for inspirasjon! Gjerne spør hvis det er noe dere lurer på, og angående sminken – på videoene fremover vil dere se hvordan det brukes og hvordan fargene blant annet er. Jeg vil så klart komme med videoene så straks som mulig, så dere rekker å bestille det dere eventuelt trenger til din Halloween look. ♥

10 kommentarer

Siste innlegg