Starter fredagen med en sneekpeak

Reklame | Partyking

HOT COCOA WITH MARSHMALLOWS ↵
..IT IS SO COLD OUTSIDE..

Flere en bare meg som syns det er litt morsomt med Halloween? Kl 19:00 kommer innlegget ut med dekorasjonen jeg har snakket om. Dere ser altså en liten Sneekpeak her av leiligheten min. Det er så creepy dere, jeg elsker det! Ellers har jeg tenkt å kjøpe inn litt bakevarer til Halloween, samt hente ut noen pakker jeg har fått i posten som ikke har blitt hentet på en evig stund.

Det er ca. 1 år siden sist jeg drakk kakao, og jeg aner ikke hvorfor det er blitt så lenge siden. Det er jo så godt? Men selvfølgelig, jeg tror den kalde tiden er det som gjør varm drikke bedre. På sommeren tørstes jeg etter cola, isted og vann med isbitter. Ganske logiskt, Benedikte.

CANDLES, HOT COCOA & EARLY MORNINGS

Dere må ikke glemme spørsmålsrunden min her, samtidig hvis noen lurer på hvor skjelletthodet er fra, så finner dere det også her (sponset). Nå skal jeg kjappe meg å rydde og vaske leiligheten – og hente pakkene jeg nevnte tidligere. Håper dere får en super fin fredag, ikke minst en helt fantastisk helg. Stor klem!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg