Keeping it classic

· NEW NAILS ·
KEEPING IT CLASSIC ↵

I hele dag har jeg sotte å jobbet med bloggen, føler det er på tide å gå seg en tur. Haha, men dere, se hvor fine negler! Oval neglene er så sinnsykt fine, det eneste problemet nå er at jeg knapt klarer å kneppe igjen skjorta mi. Er dette en vane sak eller vil det forbli slik? Heldigvis er dette løsnegler, så de vil sikkert falle vekk om en ukes tid – så jeg overlever. 

Jeg har faktisk tenkt på noe, det er snart Halloween! Noen som gleder seg? Dere må gjerne komme med forslag til Halloween innlegg. Vi har aldri pleid å ordne leiligheten til halloween, eller gjort noe stort ut av det. Men i år har jeg lyst på en forandring, i år vil jeg kjøre på med sminke, kostyme, dekorasjoner osv osv. Jeg vil virkelig få den typiske Halloween følelsen før julen nærmer seg 

16 kommentarer

Siste innlegg