Autumn knit

THE PERFECT KNIT FOR FALL
FROM MEXX ↵

 

I dag har det vært litt av en dag hvor jeg har forsovet meg til alt, svart sent på mailer og stresset med å få ut innlegg til bloggen til riktig tid. Det har vært en dag jeg aldri har opplevd før når det kommer til bloggen. Men det er bare gøy, elsker det! Skulle gjerne hatt flere av disse dagene, men kunne selv ønsket å vært mer effektiv. Så jeg beklager sterkt på det med mail delen. 

Tenkte å komme med et raskt lite tips, den perfekte genseren til høsten. Jeg har blogget om denne tidligere, for dere aner ikke hvor mye jeg elsker den. En oversized genser som virkelig holder varm gjennom den kalde tiden. Denne skal bli brukt godt dette året også, i tillegg til Acne genserne som også er en stor favoritt. Jeg skal komme med et nærmere innlegg om dette senere. 

11 kommentarer

Siste innlegg