I thought you said extra fries..


 

· HOMEMADE BURGER & FRIES ·
I HAVE THE BEST BOYFRIEND EVER, I LOVE YOU

 

En ikke så veldig sunn søndagsmiddag, men hvem pokker bryr seg! Jeg syns det er alt for mange (inkludert meg selv) som bare poster ut innlegg av super sunne retter. Som om det er ulovelig å spise usunt. Jeg spiser nøyaktig hva jeg vil og når jeg vil, men tar selvfølgelig å tenker på helsa mi og unngår for mye av slik mat. Men hei, det er lov å kose seg litt ekstra i blant. Bloggen min er overfladisk, og det er meningen – men jeg prøver å unngå at de yngre skal tro livet mitt er slik. Jeg lever ikke på bare mager kesam og litt granola i løpet av en hel dag. Det håper jeg alle forstår.

Grunnen til at jeg har valgt å ha en overfladisk blogg, er egentlig for at dette skal være en plass man kan slappe av på, hvile blikket sitt på, finne inspirasjon..men har mottatt et par skremmende kommentarer som gjør at jeg nå poster dette innlegget, fordi det er litt av sannheten bak den overfladiske delen dere ikke ser. 

14 kommentarer

Siste innlegg