Kundekveld med Bellaklinikken – Video

// Sponset

ET KORT MØTE MED BELLAKLINIKKEN
..FØR KUNDEKVELDEN → VIDEO LENGER NED I INNLEGGET

 

For noen herlige mennesker som jobber på Bellaklinikken altså, herregud! Planen i dag var egentlig bare at jeg skulle snakke litt kjapt med dem angående kundekvelden som holdes imorgen fra klokken 19:00 på Thon Hotell i Kristiansand. Men jeg ble litt nyskjerrig og tirret kanskje på meg noen ekstra spørsmål, haha. You know me guuys.. Men jeg håper videoen kan gi dere et lite innspill på hva som skjer i morgen! Det serveres også med god mat og drikke, både med og uten alkohol – så dette blir skikkelig koselig dere! Jeg skal dit, og gjett om jeg gleder meg. Håper videoen faller i smak, også må dere gjerne si i fra om dere ønsker ny video/nytt innlegg og om hvilket tema. Er det mange som forresten skal på Kundekvelden i morgen?!

Du kan se videoen min HER med Bellaklinikken.

9 kommentarer

Siste innlegg