Past week, catch up – 3 excited things!

1. Husker dere innlegget jeg skrev om Bellaklinikken? I morgen skal jeg dit, og jeg håper av hele mitt hjertet at dere vil følge veien med meg. Jeg kommer til å ta med kameraet mitt. Hvis noen lurer på noe eventuelt har noen ønsker om fremtidlige innlegg sammen med Bellaklinikken har dere mulighet til å spørre nå. Jeg kommer til å ta med meg alle spørsmålene deres, og alt dere lurer på, med meg til klinikken imorgen. ♥ Noen ønsker kanskje å være annonyme med spørsmålene sine, og det er helt greit. Kjør på!

2. Jeg fortalte dere her om dagen at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre fremover, og at jeg var redd for valget mitt. Men vet dere hva? jeg tror det er rett for meg i den situasjonen jeg er i nå. Fremover blir bloggen en av tingene som blir satte fremst på prioriteringslisten (etter skolen).. så nå kan dere kanskje tenke dere frem til hva jeg faktisk har gjort? Jeg har gått å tenkt på 3 ting hele tiden, nå har jeg kun 2.

3. Jeg har allerede begynt å planlegge sponsorer frem til julen, og gleder meg som et lite barn. Det er kanskje litt vell tidlig, men dere aner virkelig ikke hvor mye jobb som faktisk ligger bak. Og hvis planen min går som jeg håper, klarer vi å skaffe dere lesere en adventskalender på bloggen fra 1 desember og frem til 24 desember! Så himla morsomt og ikke minst koselig.

9 kommentarer

Siste innlegg