Et nytt kapittel i livet

· DONUT SIDE BUNS ·

Jeg har sluppet alt jeg har i hendene mine, og det eneste som går i hode mitt: hva pokker skal jeg gjøre nå? Tror jeg forteller dere litt senere om den saken, for jeg vet ikke helt hva som skjer selv. Jeg har tidligere snakket om det på bloggen, men det har egentlig bare vært en liten drøm som aldri har gått i oppfyllelse. Eller, sannheten er vell egentlig at jeg er for feig. Og når jeg først hopper i ting, blir jeg livredd. Jeg må alltid ha en plan B, og denne gangen har jeg ikke det.

Vi får se da. Dere trenger forresten ikke spørre hva som skjer med håret, det er bare slik dagene mine er for tiden, litt anderledes. Haha! Jeg trenger ihvertfall en liten oppmuntring, og dere vet kanskje allerede hvor glad bloggen gjør meg – så mitt spørsmål: hvilke innlegg ønsker dere fremover? Jeg har allerede min egen lille planlegger hvor jeg har notert opp forskjellige ting, men alltid greit med litt ekstra innspill fra dere også.

♥ ♥ ♥

15 kommentarer

Siste innlegg