Autumn news: black lace bralette

BLACK & FEATURES FLORAL LACE
STRAPS BELOW THE BUST ↵

Et mer komfertabelt undertøy skal du lete lenge etter. Jeg vet ikke hvor mange par jeg har av disse, men det begynner å samle seg opp. Bh uten padding er en sikker vinner for meg i høst. Ser for meg at denne vil passe godt sammen med en utringet skjorte! Skal prøve å ta noen antrekksbilder til dere, så dere får se hva jeg mener. Jeg er så usikker på hvilken stil jeg egentlig har; noen ganger foretrekker jeg det mest sexye, mens andre ganger går jeg får klassisk og elegant stil. Den ene dagen kan dere altså se meg i bodysuit og krøllete hår, mens i andre øyeblikk kan jeg være den som går med lang kjole og kåpe. Hvilke av disse stilene kler meg mest? må jeg velge? kan jeg stå midt mellom disse to? Jeg liker så alt for mange forskjellige stiler – luksusproblemet. 

Det føles rart å prate om høsten når man sitter i 24 varmegrader, altså.. burde ikke forkjølelse og skjerf komme inn i bildet snart? Haha, ikke at jeg savner det så fryktelig mye. Som finnmarking er jeg vant til at kulden kommer snikende inn på i august/september måneden. Selvom høsten ikke er her riktig enda, så vet vi alle at den er rett rundt hjørnet. Derfor har jeg valgt å dele mange av mine høstfavoritter. Parfymen og leppestiften fra Chanel blant annet.
 


 

BRALETTE FROM: FOR LOVE & LEMONS

 

· LIFE UPDATE ·

I dag har jeg vært en snar tur på jobb, møte og ikke minst Bellaklinikken. Det har vært litt av en heftig dag, i tillegg har jeg drøssevis med skolearbeid å gjøre utover kvelden. Men vet dere hva? Jeg klager ikke. Det er så vanvittig deilig å kjenne dagene går fremover. En ting jeg skammer meg litt over – jeg har vært forferdelig dårlig å gi dere tilbakemeldinger i kommentarfeltet. Vil bare beklage litt for det, jeg føler det er en viktig del av jobben min. En viktig del som ikke har blitt gjort. Jeg lover av hele mitt hjerte at jeg skal svare på alle kommentarene deres i kveld. Det skal ikke skje igjen! Tusen hjertelig takk for alle de snille og flotte kommentarene og tusen takk for at dere leser bloggen min. Jeg setter pris på hver og en av dere. 

19 kommentarer

Siste innlegg