Starting the day off with a cup of coffee

· GOOD MORNING EVERYONE ·
C O F F E E  &  M A C A R O N S  →  P E R F E C T  M O R N I N G

Nå sitter jeg i pysjen og gjør meg klar for skolearbeid og jobb. Etter så mye fri som jeg har hatt tidligere, er det deilig å endelig være opptatt. Dagene flyr, og jeg rekker ikke tenke på så veldig mye annet. Bloggen står selvfølgelig i tankene dag inn og dag ut – jeg tenker på hvordan jeg skal forbedre meg og hvordan bloggen skal være interessant. Selv elsker jeg den allerede, og syns jeg ser en stor fremgang! Det blir spennende når jeg i tillegg får litt sponsorer fremover. ♥

For litt siden hadde jeg en typisk dårlig uke hvor jeg følte alt kræsjet. Det var plutselig ingenting som interesserte meg og alt av inspirasjon stod stille, derfor blogger jeg nå. Mine egne bilder, mestringsfølelsen og mine egne ord kan ofte gjøre dagen min tusen ganger bedre. Jeg skriver bloggen som en dagbok, ord jeg mange ganger skriver kun til meg selv for å føle meg bedre. Ord som gjør dagen min; positivitet! inspirasjon! lykke!

HAVE A NICE THURSDAY SWEETHEARTS ♥

 

19 kommentarer

Siste innlegg