Current go to base favourites

BIOTHERM & MAC PRO LONGWEAR
FAVOURITES OF ALL TIME ↵

 

Jeg finner nye favoritter hele tiden føler jeg. Kremmen fra Biotherm for eksempel, hvorfor har jeg ikke testet ut denne før? Spesielt med tanke på at jeg faktisk har testet ut uendelig mange kremmer og ikke blitt helt fornøyd. Det har liksom ikke vært noe jeg har hatt lyst å anbefale videre om jeg kan si det på den måten. Innleggene jeg skriver på bloggen er kun produkter jeg faktisk ønsker å anbefale, ikke minst gode produkter som har virket på meg. Men vil huske å påminne alle på om at produktene kan reagere forskjellig på hver enkelt person. De produktene som fungerer på meg, fungerer kanskje ikke like bra for deg. Slik er det desverre. 

Okei. Concealeren trenger jeg vell egentlig ikke nevne så mye om? Har trossalt snakket om den tusen ganger før på bloggen, ikke minst tror jeg veldig mange av dere allerede har testet den ut. Kort sagt, den er vanvittig god. Jeg kommer ikke til å bytte ut concealer med det første. En annen ting er kostene jeg bruker for å påføre produktet med. Disse kostene har jeg forsåvidt også snakket om før – men herregud, de er altså bare så bra. Beautyblenderen er blant annet byttet ut (ikke for godt, men jeg bruker disse kostene oftere enn hva jeg bruker beauty blenderen når jeg skal ta på concealer). 
 

Det er mange dager, spesielt på skolen, at jeg foretrekker å se fresh ut – men samtidig ikke bruke så veldig mye sminke. Da påfører jeg først Biotherm kremmen, og dermed concealer under øynene for å dekke de mørke ringene. Så enkelt, og så lite som skal til for å føle seg litt bedre. Det hender selvfølgelig at jeg går uten sminke og kan føle meg bra da også, men det er ikke samme følelsen og man føler seg ikke like fresh. Dette handler vell litt om selvtillitten også.. så jeg har litt å bygge på der. Hadde vært digg å kunne følt seg 100% komfertabel uten sminke i en klasse som består av 35 elever, hehe! 

10 kommentarer
    1. Hvordan fungerer den kremen? Er den dekkende eller fungerer den bare som en fuktighetskrem? Og hvordan hudtype har du? Haha, sorry for så mange spørsmål, men jeg sliter med å finne en god krem til ansiktet og har prøvd sykt mange!

    2. mairho: Haha duu <3

      Det er en helt vanlig fuktighetskrem, men føler huden min ser så utrolig fin ut etter å ha smurt meg inn med Biotherm sin! Jeg sliter ikke med urenheter, isåfall kommer det svært sjeldent. Ellers sliter jeg med veldig tørr hud (og da mener jeg ekstremt tørr, kan noen gang være så tørr at det flasses i ansiktet)! Men foreløpig har kremmen funket ekstremt bra på meg!

      Hvis du sliter med tørr hud anbefaler jeg hudlege - de gav med en krem (aaahhh husker ikke hva den heter nå), men i de periodene hvor huden er så tørr at den flasser, smører jeg et tynt lag med den. Og da er huden min til det normale neste dag. (Trenger resept på denne da). Og fortsetter etterpå med denne kremmen fra Biotherm!

    3. Da har vi helt samme hudtype! Jeg har lite urenheter, men veeeldig tørr hud. Den flasser også om vinteren spesielt, så denne bør jeg prøve 😀 Tusen takk <3

    4. mairho: oh, min er også helt krise om vinteren.. fyyfader!!

      vil anbefale det ja! Men som sagt: jeg bruker også en annen krem vedsidenav når huden er på sitt verste med tørrheter <3 stooor klem til deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg