My weekly planner

..EVERY MONDAY

Til vanlig pleier jeg ta dette på søndager, men nå ble det slik. Var deilig å få en helg å slappe av på  Akkurat nå for øyeblikket holder jeg på å besvare litt mailer, og vil høre litt med dere angående reklame innlegg. Hva tenker dere om det på bloggen min? Ja, jeg vil få sponset ting. Ja, jeg vil tjene penger på det. Men er det ikke fint for dere å få litt tips på forskjellige produkter, klær og andre ting? Som dere allerede vet har jeg takket nei til hundrevis av sponsorer fordi det rett og slett ikke har vært noe for meg – jeg ønsker ikke å anbefale dere ting jeg selv ikke ville brukt! Det sier litt om hvor ærlig jeg er med dere.

Jeg ville helt klart unngått reklame dersom jeg ikke hadde trengt de pengene, men når det er en del av jobben min må jeg nesten gjøre det. Eventuelt så kan jeg droppe sponsorer og kjøre mitt eget løp – men da får dere også forvente at jeg ikke kommer til å nevne hvilke produkter jeg syns er bra, hvilke klær jeg bruker og andre ting dere kanskje spør om. Jeg håper dere forstår det. At jeg skal bruke tiden min gratis på at andre skal tjene – er som at du skal jobbe gratis for jobben din. Dermed vil det også bli mye mindre blogging fra min side, for jeg må tjene penger på en eller annen måte. Jeg har husleie å betale, mat, regninger, bil.. er ganske sikker på at de fleste av dere skjønner situasjonen.

EN BLOGG MED REKLAME, ELLER UTEN?

Personlig tror jeg bloggen min vil bli mye mer spennende med reklame innlegg i ny og ned, og kanskje noen videoer i blant hvor jeg tester ut nye sminkeprodukter for dere. Naturligvis vil det blir mer antrekksbilder også, dersom jeg blir sponset klær. Det finnes få her i verden som har råd til å kjøpe seg alt dette kun for å gi anbefalinger på bloggen. Jeg kan love dere at bloggen min vil bli løftet til et nytt nivå dersom reklame innlegg skulle bli ønskelig fra dere.

17 kommentarer

Siste innlegg