5 Ideas to make your basic wardrobe less boring

. . B A S I C  W A R D R O B E  L E S S  B O R I N G  ↓

Basic plagg trenger ikke alltid være kjedelig. Å skaffe seg en egen garderobe med sikre farger varer ikke bare over lengere tid, men det passer også til alt. Det gjelder å være litt kreativ med stilen. Jeg husker enda perioden hvor jeg kun kjøpte basic plagg og følte det aldri ble variasjon i bildene mine – kjedelig. Hvis du skulle sitte i samme situasjon, her er noen tips til å gjøre garderoben mindre kjedelig. 

 


 

C H O O S E  A C C E S S O R I E S ♥

Bruk en variasjon av solbriller, smykker, belter og skjerf. Små detaljer kan gjøre en stor forskjell på antrekket ditt. Bruk smykkene dine til en genser du kanskje aldri har brukt før – eller sett på deg et skjerf med jakken du alltid går i. Jeg har startet å samle min egen lille kolleksjon av smykker, ringer og klokker, slik at jeg kan style opp klesplaggene på en enkel måte. 

W E L C O M E  C O L O U R ♥

Til høsten skal jeg deffinitift gå til innkjøp for mer farger, men ikke noe dramatisk. Kjenner selv at farger skremmer meg! Etter at jeg startet med lipquid lipsticks og øyenskyggspaletter har jeg merket at bare det, hjelper på antrekket. Med hjelp av sminke har jeg kommet meg ut av svart, hvitt og grått sonen. 

 


 

B U I L D  L A Y E R S ♥

Kombiner klær og bruk lag på lag trenden. En av mine store favoritter er tynn strikk, skjorter og bluser. Syns det er en veldig fin kombinasjon! På kalde dager kan du ta på deg tynn ull innerst for å holde varmen. For å gjøre antrekket mer inspirerende – ulike fargenyanser skaper kontraster. 

A D D  T E X T U R E ♥

Gi antrekket et lite piff med tekstur i klærne du kjøper. Mykt bomull, silke eller en strikket ullgenser gjør virkelig en forandring, tro meg. En strikket ullgenser sammen med en blondetopp ser fantastisk pent ut. 
 

G E T  P L A Y F U L ♥

Ikke vær bekymret for at personligheten din skal vises gjennom klesplaggene; jeg føler meg tusen ganger mer komfertabel i min egen stil, enn hvis jeg kopierer andres. Om du ønsker å inspirere andre vil jeg deffinitift anbefale deg å være deg. Hvis dere ser på Angelica Blick, Lisa Ohlsson & Kristine Ullebø har de alle hver sin stil. Det er slike mennesker vi blir inspirert av, mennesker som tørr å være seg selv. 

10 kommentarer

Siste innlegg