Full time blogger

·  H O W  I T  B E C A M E  M Y  F U L L T I M E  –  J O B  ·
B L O G G I N G  ↵

Endelig har jeg tiden til å gjøre det jeg elsker mest, blogge. August måneden har kommet og jeg er klar for å vise dere hva jeg har å by på. Jeg har nylig vært på en foto butikk og printet ut alt fra ukes-og måneds planleggere, slik at jeg kan holde styr på hvilke innlegg som skal ut til rett tid. Fremover blir det litt endringer også i kommentarfeltet. Dersom dere stiller spørsmål til meg, blir de mest sannsynligvis svart på øyeblikket – men, dersom det er interessante spørsmål vil jeg levne de til slutten av måneden og svare på en typisk “månedes spørsmål” eller rett og slett sette i gang en spørsmålsrunde. Så vær så snill og ikke ta det personlig dersom jeg ikke svarer med engang. ♥

–  S U N D A Y  M O O D  –

Jeans from Tiger of Sweaden & Top from Selected Femme

Ellers vil jeg prøve å bli flinkere på ukens favoritter og månedens favoritter. Selv er jeg veldig glad i å lese slike innlegg, men har lyst å gjøre en liten vri. Ønsker ikke å gjøre slik som alle andre bloggere, må ha noe som er mitt eget. Skal prøve å finne på noe lurt til dere! Bloggen blir med andre ord løftet på et annet nivå. Jeg håper av hele mitt hjerte at dere kommer med innspill underveis i måneden og forteller meg hva dere likte og hva som var mindre bra. Jeg vil jobbe på saken og gjøre nøyaktig hva dere ønsker. Selvfølgelig kan jeg ikke tilfredsstille alle, jeg er først og fremst nødt for å tenke på meg selv og hva jeg liker å blogge om – og etterpå ta kommentarene deres i tankene mine. Men jeg er absolutt åpen for tips, uansett hva det skulle være. Nå starter jeg virkelig som en blogger, en fulltids blogger!

♥ ♥ 

13 kommentarer

Siste innlegg