Hei fra sengekanten

SLEEPY

Noe av det beste jeg vet før sengetid er å lese magasiner, en god hjemmelaget juice og blogge mens jeg sitter godt avslappende i sengen. Kjenner øynene mine glir igjen av å bare skrive det, haha. Akkurat nå sitter jeg med kjæresten sin store t-skjorte på og koser meg maks alene! Jeg trives i mitt eget selskap for å si det på den måten. Nå tipper jeg venninnen min har landet med flyet i Kristiansand, og skal ned til byen for å møte henne imorgen. Gleder meg som et lite barn, 1 år siden sist – det er ganske lenge!!



OPPSKRIFT PÅ JUICEN:

3 gulrøtter ♥ 2 grønne epler ♥ 2 appelsiner ♥ 2 cm ingefær ♥ 1/2 sitron

A WELL SPENT DAY BRINGS HAPPY SLEEP

Nå skal jeg slappe litt ekstra av med nettshopping før jeg tar kvelden helt. Jeg har forresten blitt veldig usikker på om jeg skal orke å dra på Palmesus imorgen, kanskje jeg tar en liten tur! I dag ble det i hvertfall ikke noe av, det var overskyet og højet ned i noen sekunder. Jeg syns nesten det er litt mer koselig å være hjemme da! Når det skal sies er jeg ikke en som er veldig glad i festivaler og konserter heller, så for meg er det ikke et must. Jeg kan dra tilbake neste år når det er fint vær også. Hihi. ♥ Men nå er det kveld, så vi snakkes imorgen!

12 kommentarer

Siste innlegg