Yellow jacket

SPRING JACKET

Fresh. Det er det eneste ordet jeg kan komme på når jeg ser jakken! Husker første gang jeg så den og tenkte; wow, det var litt av en jakke. Følte ikke den falt i smak med stilen min, men den kom liksom aldri ut av tankene mine. Jeg gikk konstant å tenkte på den! Vurderer å kjøpe den i rosa også, bare for å få litt mer farger i garderoben min. Som dere kanskje har merket går jeg konstant i basic plagg med farger som svart, hvitt og grått. Dødens kjedelig! På tide med noe nytt. 

CLOUDS MAKE ME SAD, WHERE IS THE SUN?

TODAY

I dag kommer en god venninne av meg fra Alta, og gjett om jeg gleder meg. Vi som har snakket om å møtes i snart 1 år.. litt trist at hun skal komme til dritt vær, bokstaveligtalt. Det har regnet og vært overskyet de siste dagene, jeg begynner å gå rimelig lei det. På bildene ser det faktisk veldig fint ut, takk gud for redigeringsprogrammer. Men vi skal klare å kose oss til tross for været! 

Gjerne lik facebook siden min her for oppdateringer på innlegg. 

18 kommentarer

Siste innlegg