Jeg selger!

Hei dere!

For en tid tilbake snakket jeg om å selge litt ting på bloggen, og dette vil da hovedsaklig være merkeklær og designer vesker. Alt er selvfølgelig ekte, men har desverre ikke kvitteringer på noe av det som har blitt kjøpt. Jeg har også valgt ut noen plagg jeg syns er ekstra fine som ikke er merke!

Slik foregår salget:

Jeg skriver minstepris på alt, så er ikke vits å by mindre enn beløpet som står notert. For å by sender du meg en mail på [email protected] og merk mailen med hva dere byr på. Ønsker kun seriøse henvendelser. Jeg foretrekker handelen ved at kjøper overfører beløpet til meg, og så fort pengene er inne, blir plagget sendt med posten. For å kjøpe trenger du altså nettbanken din tilgjenglig. Frakten trenger du ikke tenke på, den spanderer jeg. Ellers vil jeg påminne deg om at jeg ønsker en rask handel så vennligst ikke by dersom du er usikker. Budrunden kommer til å stå i noen dager, og jeg vil selvfølgelig holde “kjøper” oppdatert.

BY MALENE BIRGER VESKE / CLUTCH

En utrolig fin veske som også kan brukes som clutch med å ta av reima. Vesken er i utrolig fin stand og ikke blitt brukt mer enn 4 ganger! Uheldigvis har jeg klart å søle noe inni vesken så er to flekker på innsiden av vesken, ikke store flekker.

Nypris: 1845,- Minstepris: 900,-

CEDRICO LAMMSKINNSJAKKE

En utrolig varm og god jakke. ♥ Som dere ser på bilde er skinnet på jakken fremdeles like pent. Nesten ikke brukt overhodet, tror jeg har brukt jakken 2-6 ganger! Så den er absolutt blitt tatt godt vare på. Størrelse: xs.

Nypris: 7500,- Minstepris: 4000,-



MARC BY MARC JACOBS VESKE

Vesken har blitt brukt et par ganger, noen flekker på innsiden, men ser fremdeles smashing ut på utsiden! Denne ble kjøpt på M.A.S i Tromsø som mine fleste klær er kjøpt fra – selvfølgelig ekte! Vesken er en gammel modell og vet ikke om man fremdeles får tak i denne, og derfor unik for min del. ♥

Nypris: 2-3500,- (husker ikke nøyaktig pris) Minstepris: 999,- 

5 kommentarer

Siste innlegg