Tilbake i tid

JAYDEN, JENNY, MARQUIS & ME

Good morning, sunshines. I dag tidlig dro jeg innom mailen min og fant et vedlegg fra Jenny (en jente fra Kina jeg bodde sammen med hos vertsfamilien), der hun hadde sendt meg disse bildene! Altså hjertet mitt smelter. ♥ Språkreisen min med STS var helt fantastisk, det gav meg så masse. Ser dere hva jeg holder i hånden min på det nederste bildet? Et gammelt blogg kamera, haha!! Det er helt utrolig å si dette, men jeg har enda kontakt med vertsfamilien min. For ikke så lenge siden var det en skyteepisode i Orlando, og er veldig takknemlig for at alt er fint med de – disse nydelige menneskene klarte heldigvis å komme seg unna selvom de var på nært område. Takk gud. 

Er det forresten noen av dere som vet hvorfor jeg ikke får sendt mail til Jenny i Kina? Jeg har mail adressen hennes, men det kommer alltid opp feilmelding når jeg sender. 

5 kommentarer

Siste innlegg