Slow Sunday

IM WEARING

GENSER: BIKBOK
BUKSE: FASHION NOVA
VEST: RICCOVERO
SKO: NIKE 

HAPPINESS ALL THE WAY

Gooood søndagsmorgen, dere.  Mens alle har kommet seg ut fra leiligheten sitter jeg godt plantet forran pc skjermen og slapper av. Planen i dag var dyreparken her i Kristiansand, men på grunn av regnet droppet vi det. Lagd av sukker? oh yes. Dyreparken kan vi ta en annen dag, det er søndag så vi orker rett og slett ikke stresse. Heldigvis har vi funnet noen andre ting å gjøre senere utover dagen, blogger litt nærmere om det. 

I dag våknet jeg forresten 05:30, hva i alle dager er det som skjer med meg? Stod opp, gikk i dusjen, tok hårkur og tente telys mens jeg satt på bloggen og besvarte noen kommentarer i senga. I tillegg var det et skikkelig regnvær ute da jeg stod opp, så dere kan tenke dere hvor godt det var å ligge under dyna med vinduet på gap og høre regndråpene falle. Jeg elsker sånne små ting i hverdagen! 

16 kommentarer

Siste innlegg