5 ting jeg skal denne sommeren!

1. Tilbringe tid med mine nære og kjære. Når noen nevner sommer så tenker jeg automatisk på mine nærmeste venner, familie, ferie, lykke, kjærlighet.. alle disse gode tingene. Sommer for meg er en fin tid hvor alle koser seg rett og slett! Sommeren er allerede kommet til Kristiansand og føler jeg allerede har fått vært med mange av de beste jeg har livet mitt. Nå mangler det bare hjem turen så jeg får sett mamma og resten av familien.

2. Gjøre ting jeg ellers ikke får tid til. Bloggen + 2 andre jobber tar sinnsykt mye av fritiden min, det skjønner dere kanskje, men jeg klager ikke. Jeg elsker det jeg gjør på uansett hvilken jobb jeg skulle holde på med, det er jo ting jeg liker å holde på med det også. Jobben gjør så jeg setter ekstra pris på de dagene jeg faktisk kan sette meg ned å ikke tenke på noe, at jeg faktisk kan dra ut å reise. Hvordan ville et liv uten jobb vært? Ville det vært så morsomt å sitte hjemme dagen lang mens alle vennene dine er på jobb/skole? Jeg skal i hvertfall prioritere slappe av tid, nyte Kristiansand på sitt beste og kanskje ta små ferier!

3. Reise. Denne sommeren har jeg sinnsykt lyst å dra på en liten shoppingstur til for eksempel London eller New York! Jeg tror ikke det blir noen skikkelig sydenferie i sommer med tanke på varmen som er i Kristiansand, så det blir heller i vinterstid. Men det er helt perfekt å ta en helgetur til London/New York. Dette er ikke no å tenke på engang, for jeg skal fullføre det. Enten med kjæresten eller en god venninne!

4. Roadtrips, roadtrips and roadtrips. Så standard i sommerferiene, ta en roadtrip til Stavanger eller Bergen kanskje! Jeg har jo aldri vært så langt nede i Norge som jeg er nå, haha! På tide å oppleve litt av vakre Norge også.

5. Jobbe. Etter Juli måneden blir det rettet et stort fokus på bloggen! Jeg gleder meg vanvittig mye, og det blir morsomt å se hvor langt jeg faktisk kan nå med den dersom jeg virkelig setter meg inn i det. Skal prøve å få lagd noen videoblogger innimellom også. Håper dere gleder dere like mye som det jeg gjør!

Et veldig kjapt og raskt innlegg før jeg drar ut av døren. Det ble et skikkelig stress innlegg og jeg er vanvittig forsinket. Vi snakkes senere, søtinger. ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg