My eyebrow story

Øyenbryn har vært et herk for meg, lenge. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg har turt å gå ut døra. Jeg husker det var en i klassen som spurte meg om hvorfor jeg alltid lagde “sinte” bryn, hah! Jeg dæver. Det var i hvertfall en ærlig venninne. Jeg har desverre ikke så veldig mange bilder fra den tid, men jeg har fra de siste årene. Formen på brynene har ikke forandret seg så svært, som dere sikkert vil legge merke til har jeg gått med vanvittig tynne bryn over lengere tid..

ØYENBRYN #1

Dette bildet ble tatt under en Photoshoot i Alta for 2-3 år siden. Elsker at jeg tegnet den innerste delen av brynet mørkest, istedenfor å starte med en lys farge. ♥ Formen jeg har på dette bilde var veldig likt som jeg hadde i 10.klasse, men da tegnet jeg brynene enda høyere opp og lagde en enda høyere og skarpere kant på midterste delen av brynet. Eyebrow on fleek!!

ØYENBRYN #2

Ikke så alt for stor forskjell. Legger godt merke til at øyenbrynene mine er totalt fucka, er glad folk har kommet ut med sitatet; Eyebrows are sisters, not twins. Haha, selvom jeg liker å ha de ganske så lik på begge sider. Anyways, på bilde ovenfor har jeg lært meg hvordan man skal sminke bryn (ihvertfall mye bedre sminket). Tykkelsen på brynene kunne kanskje vært litt tykkere!

ØYENBRYN #3

Okei, jeg kødda så jævli. Prøvde å snike meg unna det verste synet noen sinne, sorry altså. Unnskyld som deler dette med dere, men jeg måtte bare. Haha, hva faen tenkte jeg med..Vi går over til neste bildet. 

ØYENRBRYN #4

Hadde jeg kunne gått tilbake i tid å hevvet web camera hadde jeg brent det på øyeblikket – den kvaliteten! Takk til venninnen som spurte meg om hvorfor jeg hadde så sinte bryn hele tiden, ser ut til at jeg tok ordet på alvor å gjorde noe med det. Hadde en ganske smashing hårfarge da?! Fikk litt lyst å farge det noe liknende.

ØYENBRYN #5

Så dette er mine øyenbryn den dag i dag. Okei, helt ærlig: heldig bilde med en bra sminkedag. Det er ihvertfall slik målet mitt er å få brynene vær gang jeg står opp. Syns de er fine slik jeg. ♥ Som dere sikkert ser er det en enorm forskjell fra bilde #3 til #5, takk gud for det. Hadde jeg fremdeles gått med bryn som på bilde #3 kan jeg love dere at jeg hadde vært på topp 1 på topplisten i Norge.

Har du hatt stor forandring på øyenbrynene dine iløpet av årene? 

4 kommentarer
    1. Her var det mange forskjellige øyebryn ja! Synes slik du har dem nå er kjempe pent 🙂 Har selv prøvd x antall forskjellige bryn, hihi (:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg