Lace

MY FAV OUTFIT

Er det bare jeg som har åpnet øynene for blonder? Tviler litt på det egentlig. Blonder har jo vært inn så lenge jeg kan huske, og det ser så fint ut. Jeg har tidligere gått med blonde topper og kjoler, men ikke denne type jeg har på nå. Kjempe morsomt å prøve ut noe nytt. ♥ Gleder meg virkelig til å style denne når det blir fint vær ute, vet nøyaktig hva jeg skal ta på meg – ser frem til å dele antrekket med dere. 

TREND TO TRY.

RAINY DAY 

I dag er det et herk og pæs med været. Jeg strekker ikke en tå utenfor døra i dag. Ser ut til at jeg har tatt med meg regnværet fra Danmark, beklager så masse for det! haha.. Er sikker på at dagen min blir tilbringt i senga med serie og noe godt – garantert. Mens jeg enda er i gang med innlegget vil jeg påminne dere om konkurransen som avsluttes imorgen, meld deg på å se om du vinner! 

Kikk her og du kommer rett til konkurransen.

8 kommentarer
    1. Så fin den toppen var! Veldig glad i blonder selv ^^
      Uff, nei været i dag er ikke til å skryte av. Men jeg trengte en dag inne med bloggarbeid og trening, så det gjør i grunn ikke så mye. Ønsker deg en fin dag videre (:

    2. syntes den stilen var ganske kul 😀 blonder er jo en vinner uansett tenker nå jeg! her er det også regnvær, så jeg har brukt mesteparten av tiden under dyna med netflix 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg