Aalborg

SHOPPING

Nydusjet hår som ikke har blitt fikset, haha glansbilde. Vell fremme i Aalborg og endelig funnet storcenteret som jeg hadde gledet meg til. Vet ikke hvorfor jeg tenkte Aalborg skulle være veldig stort, men der tok jeg feil. Ja, det er en stor plass med mange innbyggere – men jeg tenkte det kanskje skulle være et større utvalg av shoppingsmuligheter. Må ærlig si meg litt skuffa, syns heller ikke det var en så veldig fin by. Men det går fint, vi fikk dratt innom Starbucks og jeg fikk kjøpt meg noen få ting som jeg faktisk ikke har klart å finne i Kristiansand. 

Hele denne turen tok vi kun på grunn av Colorline som vi snart skal dra tilbake til. Neste båt tur går til Tyskland, vi har ikke planlagt riktig enda når vi drar, men er det noe som er sikkert så skal vi bo på båten i 2 dager på det fineste rommet de har. Suiten er et must. Jeg gleder meg allerede! ♥ Uansett, Aalborg var helt greit. Utrolig nok hadde jeg det vanvittig morsomt og koselig, men det var kun på grunn av kjæresten. 

– SLEEPY​ – 

Dere aner ikke hvor sliten vi var etter å ha stått opp 05:00, vi begge er sovemennesker og kan sove til langt ut på dagen så jeg er rimelig sikker på at kroppen fikk seg et sjokk. Haha! Veldig glad for Nike skoene, nok et godt valg av meg. Som dere sikkert har skjønt har vi ikke gjort annet enn shopping i Aalborg da det var ganske kaldt. Vi hadde håpet på å få oppleve badeland eller dyreparken for å få tiden til gå, men så flaks kunne vi ikke ha. Kanskje like greit uansett. Vi gledet oss mest til å komme tilbake til båten å få i oss god mat og drikke. 

Har du vært i Aalborg? Noe du kan anbefale? 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg