Svar på spørsmålsrunden

Jeg såg Andrea Badendyck hade komentert flere bilder av deg på ig-profilen din, kjenner du henne? 😮 😮 <3 Pliiis svar.

Jeg kjenner ikke Andrea, men hun virker som en herlig jente med et hjerte av gull. Har egentlig ikke så mye mer å si enn at jeg tror Andrea er veldig lik seg selv som det hun er på bloggen – men at mye mer ligger bak bloggingen som vi ikke får se. Jeg tror deffinitift at selvom hun er en fantastisk jente på bloggen, er hun enda mer fantastisk i virkeligheten. 

Hvordan er forholdet ditt sammen med kjæresten din og hans familie? syns dere er så søte sammen <3

Åh, takk søte. ♥ Kjæresten min sin familie er helt super. Jeg kunne ikke vært mer heldig! Jeg har et typisk “kan snakke om alt med de” forhold, og føler de støtter meg i uansett hvilken situasjon jeg skulle sitte i. De inkluderer meg i absolutt alt, og har aldri følt meg utenfor eller følt at jeg ikke er velkommen – ting man absolutt ikke burde ta forgitt. Det finnes syke historier hvor svigerfamilien ikke godtar sønnen/datteren sin nye kjæreste, så jeg setter uendelig pris på at vi har et godt forhold alle sammen. Jeg føler meg hjemme hos kjæresten min, lettere sagt! Hehe. 


 

Kjempe fin blogg du har, og du er jo bare helt nydelig! Har skjønt at du har flytter fra Finnmark til sørlandet, hvorfor flyttet du egentlig dit? Og har du planer om å studere, evt hva? Håper du har en fin uke 🙂

Tusen hjertelig takk, søta! Jeg flyttet fra Finnmark og til Sørlandet på grunn av skole muligheter som Sonans og vidre utdanning. Jeg trives rett og slett ikke i Finnmark! Det er veldig fint å komme hjem for å treffe familie osv, men Finnmark generelt er en kjedelig plass spør du meg. Det siste jeg kunne tenke meg nå, er å flytte hjem. Jeg har alltid vært en byjente som elsker å ha muligheten til å dra på et stort shoppingssenter (nå har jeg norges største shoppingsenter minutter unna leiligheten min, hehe) dersom jeg skulle trenge noe, store strender for å sole seg, sinnsyke konserter med hundrevis av mennesker – you name it! Jeg elsker alt med bylivet og annet som faktisk følger med. 

Jeg vurderer å studere sykepleier, vernepleier eller tannlege. Det første jeg skal gjøre er å ta nettstudier på sonans, har nylig forbedret 2 karakterer. Så om noen få måneder er jeg klar for å faktisk hive meg i gang med studiene mine! 

Hvordan møttes du og kjæresten din?

Vi møttes i Alta når vi begge gikk på vidregående skole, vi havnet på samme hybelhus. Vi begge misslikte hybelhuset, og bestemte raskt at vi skulle flytte inn i egen leilighet som kjærester. Alt gikk så raskt, og ting ble så mye bedre enn forventet. Jeg er glad vi grep sjansjen, ellers hadde vi aldri sotte her idag! Glemmer aldri øyeblikket når jeg, kjæresten og hans familie vasket ut siste rest fra hybelen hannes – beste øyeblikket i livet! 

Hva var din store ambisjon om å bli når du ble stor? hvis du hadde noen

Politi var drømmejobben som liten. Ellers hadde jeg store planer om å bli frisør som resten av familien, men på grunn av eksem har jeg vært nødt for å legge det bak meg. Huden min ville aldri taklet så mange sterke midler. Å bruke hansker er en ting, men mammaen min gikk frisør og fikk store problemer selv om hun brukte hansker. Så jeg tørr faktisk ikke ta samme sjansje. 

Har du noen favoritt-youtubers eller bloggere som du leser?

Selvfølgelig har jeg det. En fast youtuber jeg følger er MacKenzie Hyatt, så utrolig pen jente med mange gode sminketips! Etter at jeg selv startet å blogge har det blitt til at jeg ikke leser så mange andres blogger, men den jeg mest klikker meg inn på er kanskje Andrea Badendyck sin? 

Hva er det som står på nattbordet ditt?

En Chanel bok, dior bok, lampe og telys. 

5 kommentarer
    1. nå lærte jeg faktisk en del nye ting om deg! 😀 eksem er noe herk. Har det selv og etter å ha jobbet på café ble hendene mine så og si ødelagt. Er så dumt at slike ting skal være en hindring når det kommer til utdanning…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg