Du gjør meg direkte kvalm

Jeg har ingen gode ord å si eller komme med, jeg er helt tom. Først å fremst vil jeg kalle alle som sitter å ler av denne saken noen skikkelige drittsekker. Ja, bildet som har kommet ut er ikke heldig, ja det er ekkelt. Men hva faen forventer dere? Skulle dette vært et deilig bilde? Skulle dette være morsomt? Gi dere. Er du gammel nok så sitter du ikke å ler av mennesker som blir krenket, du sitter faen ikke å ler av mennesker som har vært så jævla uheldig med en gutt at han er idiot. Du sitter ikke å kaller en annen jente for hore, fordi hun har vært med en som har tatt bilde uten lov og på toppen av kaken sendt det videre. Du gjør bare ikke det. Lavmål. 

Hva hvis det hadde vært deg? 

En annen ting er gutten som har gjort dette. Du er ikke frisk, du har noen seriøse problemer. Du får meg til å bli direkte kvalm av å se deg, nå skal jeg ikke gå å snakke stygt om utseende ditt, eller personlige greier. Men jeg må få lov å si at du gjør meg kvalm på måten du er på. At du virkelig er så forbanna slem. At du virkelig er så ekkel. Du driter deg skjøl på leggen uten å vite det. Du tenker ikke at ingen ønsker å ha et forhold med deg, i frykt om at det skal skje oss det samme. Beklager altså. Håper du fikk det du ønsket, samtidig håper jeg du får høre det hardt tilbake. 

Du har drette deg ut, du har ødelagt deg selv og det fantastiske ryktet ditt – jeg er fornøyd med det. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg