Grayscale

TIME TO SAY GOODBYE TO JEANS

 

________________________
 

Dagens antrekk, endelig! Det føles godt å legge ut noe som har blitt ønsket fra dere i en god stund nå. Vet ikke hvorfor jeg ikke har orket å ta antrekks bilder? Kanskje fordi jeg føler selv at det ikke er noe spesielt å vise. Jeg følger ikke hva som er inn på moten, eller hva som er det mest populære. Jeg har min stil og går i akkurat hva jeg føler for. Selvfølgelig blir jeg påvirket; eller kanskje jeg skal si inspirert istedenfor – for det blir jeg. Jeg får masse inspirasjon fra mennesker som spaserer forbi meg, fra moteblader og andre bloggere. Men jeg har aldri vært personen som alltid er først i å skaffe meg nyhetene fra klesbutikkene – isåfall er det kun hvis jeg ser noe veldig fint!! 
 

6 kommentarer
    1. likte antrekket ditt veldig godt <3 😀 det beste er å gå med noe man liker selv og ikke bare for å se stilfull ut syntes nå jeg da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg