The first days of a new job

 

TIERD FACE X 1000

Er det lov å si at man er trøtt og sliten? Jeg har bokstavlig talt jobber assen av meg de siste dagene, både med vanlig jobb og bloggen. Det har nesten vært krise, haha! Dere har kanskje hørt meg tidligere klaget over søvnproblemer, men i løpet av denne uken har jeg sovnet på øyeblikke i det jeg har lagt meg ned i sengen. Nå er problemet mitt at uansett hvor mange timer søvn jeg får så våkner jeg opp trøtt og sliten, jeg har følelsen av å bare ha sovet 4 timer, selvom jeg faktisk har sovet 11. Nå er jeg straks klar for en ny jobb dag og ser virkelig frem til det. Har nemlig to jobber nå! Jeg har fått et godt første inntrykk av min “nye” jobbplass, men selvfølgelig er min gamle jobbplass den beste. Det er vell slik det blir; jeg har blitt såppas vant til å være der, blitt kjent med stamgjester og fått kollegaer jeg kan kalle for venner. Men alt i alt så er jeg strålende fornøyd og takknemlig! Jeg ser frem til å få alt dette på stell ♥

Ikke glem spørsmålsrunden min her. 

10 kommentarer

Siste innlegg