Går til innkjøp av Chanel veske

Bilde tatt fra viral-vogue.

Bilde tatt fra Weheartit. 


Endelig dere, endelig er det min tur å kjøpe en skatt! ♥ Jeg har vurdert, tenkt å lenge sett på Chanel veskene, og tror jeg vil gå for Chanel Boy. Nå er det like før jeg klikker “bestill” og har den i postkassen om noen uker. Kjenner fremdeles en liten klump i magen, for helt ærlig, det er sinnsykt mye penger å bruke på en veske. Latterlig mye! Jeg er enda usikker, jeg er usikker på om det blir verdt det. Ikke missforstå meg, jeg er ikke usikker på om jeg vil ha en – for det vil jeg. Men vil jeg virkelig bruke så mye penger? Tror faktisk jeg trenger litt hjelp fra dere, hva syns dere om å bruke 41.000 på en veske man virkelig vil ha? 

13 kommentarer
    1. Har du råd til den, virkelig vil ha den og tenkt godt gjennom kjøpet så syns jeg du skal gå for den. Jeg har skikkelig lyst på en Chanel Boy, men har virkelg ikke økonomi til å bruke så mye på ei veske :-p når det kommer til om det er verdt det så er det det. Du kommer til å ha vesken i en evoghet og kunne gi den videre i flere generasjoner. Jeg ville sagt go for it! 😀

    2. Celina: Har spart lenge og intenst for å få råd til vesken, har hatt så evig lenge lyst på den! Så er virkelig et gjennomtenkt kjøp om jeg kjøper den. Og du har et godt poeng, den varer lenge og kan gå vidre i flere generasjoner <3 Troooooor jeg blir å bestille!!

    3. Så lenge du har spart selv og ikke må gå i gjeld for å kjøpe noe du virkelig har lyst på så syns jeg det går fint å gjøre det. Den rosa Chanel Boy er dritfine!!!! Mange kan nok riste på hodet og si at det er galskap! Jeg kjøpte meg ny macbook til 22.500 kr og det er galskap og mener flere, men hva så? Jeg ønsket meg det veldig og jeg har pengene på konto, så hvorfor skal jeg ikke kjøpe noe som jeg virkelig vil ha og har råd til det? Så kjør på kjøp det du ønsker <3

    4. Tone V.: Den rosae er dødsfin ja! Men tørr ikke kjøpe i slike farger når jeg kun har råd til en av de.. hadde jeg vært rik, maybe 😀 Kan skjønne at noen syns det er litt galskap å bruke så mye penger på en ting når det finnes veldig mange fine billigere alternativer. Men det er jo som du sier, om man virkelig vil ha en ting, og har råd til å kjøpe det – så hvorfor ikke.

      <3 klem!

    5. Ser den 🙂 da hadde jeg tatt svart for det er jo en veldig sikker farge 🙂 og kan brukes så og si til alt 🙂 Håper du snart får det du ønsker deg 😉

    6. Viss du virkelig vil bytte en bunke med hele 41 tusenlapper mot denne veska, så gjør du det. Vet selv hvordan det er å virkelig ønske seg noe, så da er det bare å kjøre på! 😀

    7. Tenker at jeg heller ville ha kjøpt vintage da, da er du mer miljøbevisst – med tanke på forbruk og dyr, du sparer penger og får nok en nesten ubrukt veske – da de som bruker sin Chanel mye sjelden selger den <3 friendly advice

    8. Kristine Larsen: Du sier absolutt mye sant her! Enkelte av punktene dine som gjør at jeg blir usikker på å kjøpe Chanel veske.. så må nok tenke en gang til gjennom før jeg gjør noe! Thank you cutiee <3

    9. Det hadde jeg aldri i mitt liv vurdert en gang. Aner du hva du kan få for 41 lapper???? Ja, den er fin, å ja, den skal holde lenge. Men er det virkelig verdt det? 41 tusen?

    10. Anonym: Skjønner at du rister på hodet og syns det er galskap, fult klar over det.
      Om jeg syns det er verdt det? ja. Har gått å drømt om en Chanel veske så lenge jeg kan huske, så om jeg ikke kjøper det nå, er jeg veldig sikker på at jeg har det om 10 år. En eller annen gang i livet blir jeg nok å kjøpe en fin Chanel veske! 🙂

    11. Jeg ville heller kjøpt en fin vintage en 🙂 over 40 tusen er galskap, hehe. 15 tusen er greit.. Men det er min mening da 🙂 Det har jo så klart litt med hvor mye penger man har til overs.

    12. Kamilla Haaland: Jeg veeet 🙁 Er litt usikker på grunn av pengesummen, men med det samme så har jeg råd til det. But still… finnes liksom så mange andre ting man kan bruke de pengene på! haha 🙁 dilemma..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg