Pancakes with chocolate & marshmallows

Okei folkens, dette er verdens herligste fredags frokost som jeg bare er nødt for å dele med dere. Pannekaker med marshmallows og nutella! ♥ Det er helt sikkert noen av dere som vil tenke at det ikke er noen god kombinasjon, men jeg husker svært godt da jeg bodde hos vertsfamilien min i USA, så lagde vi noe liknende. Hvorfor selger vi ikke slike ting i Norge på utesteder? Føler jeg er ganske lei de “norske” pannekakene som er tynne og kjedelige. Disse pannekakene er derimot fluffy og fylt med forskjellige smaker, yummi!

THIS IS SOOOO GOOD

Nå skal jeg fortsette å spise frokosten før neste planene står for tur. Jeg har desverre vært syk denne uken og har derfor blogget utrolig dårlig. Halsen er fremdeles skjør, så om dere har noen tips som lindrer sår hals og hoste så tar jeg gjerne i mot. Planene idag er å ta det helt med ro under dynen og satse på å bli frisk frem til helgen, i tillegg skal jeg planlegge bloggingen fremover. Herregud som jeg anbefaler dere å kjøpe en planlegger for bloggingen til dere som holder på med det samme, det er gull verdt. Håper dere får en super fin helg skjønninger, og tusen hjertelig takk for responsen som har kommet den siste tiden fra dere. 

 

9 kommentarer

Siste innlegg