Coding a stylish blog design


Jeg mister så fort interessen for blogging når jeg begynner å gå lei mitt eget design, og det resulterer i at jeg sitter i mange timer for å lage et splitter nytt et. Igjen har jeg laget mitt helt eget design som jeg er stor fornøyd med. Et design ikke alle andre har, et design som beskriver meg. Det er deilig å føle at man mestrer noe i hvertfall! Jeg elsker de små detaljene, for eksempel den skjulte sidemenyen og headeren som skifter bilder. Jeg koser meg når jeg sitter å redigerer ting på bloggen, selv om ikke selve blogge-lysten er der. Nå er bloggen så god som ny og motivasjonen er på topp! Er det en utfordring jeg har med bloggen, så er det å blogge jevnlig. Jeg har mine perioder hvor jeg blogger svært ofte, mens andre dager ingenting.

HTML & CSS. Eneste som står i hode mitt akkurat nå, koding. Jeg har enda ikke sett en eneste blogger fra Norge med samme type design som meg, og heller ikke webdesignere som har lagd et liknende design. Jeg har lenge ønsket meg et design hvor man blant annet kan klikke på “les mer” dersom man er interessert i å lese et spesielt innlegg, fremfor å måtte bla seg gjennom hele bloggen. Utrolig stolt og glad!! Nå skal jeg fortsette å beundre designet mitt, så snakkes vi senere.

Hva syns du om blogg-designet? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg