Stand Up Show

LIFE IS BETTER WHEN YOU`RE LAUGHING

Her om dagen var jeg på stand up show sammen med noen venninner og kollegaer og fy fader så morsomt vi hadde det. Jeg har aldri vært personen som har tenkt at dette kunne være morsomt. Dagfinn Lyngbø er en morsom mann som alltid får meg til å le, men var fast bestemt på at bedre komiker fantes ikke (og det gjør det heller ikke). På tv viser de ofte programmer som “latter” og andre shows med komikere, og dette er noe av det kjedeligste jeg vet om. Men det var virkelig noe helt annet å dra på et show som mennesker i ca samme alder som meg holder.. haha! Hvis dere aldri har vært på stand up show før, do it!


Det var altså mitt første stand up show jeg noensinne har vært på, glemte desverre å ta bilder fra kvelden. Uansett, siden det har regnet i hele dag gikk planen om å ta litt anntrekksbilder i dass. Kanskje like greit, følte ikke jeg hadde noe på meg å vise dere! Akkurat nå sitter jeg å planlegger en liten tur vekk fra Norge, bare få litt pusterom. Jeg har allerede biletter jeg sitter å ser på, og er veldig klar for å trykke på knappen “bestill” etter å ha publisert dette innlegget.

Har du noen gang vært på stand up show? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg