Addicted

TRIWA, MICHAEL KORS & DANIEL WELLINGTON
 

– SILVER, GOLD, BEIGE & BLACK –
 

WHAT`S YOUR FAV? 

Oh my god, det var virkelig godt å se to nye Triwa klokker i samlingen min. Som dere sikkert vet er jeg vanvittig dårlig på å spare penger, ser jeg noe fint eller noe jeg vil ha så kjøper jeg det uten å tenke over det. Her om dagen fant jeg meg en leilighet som var dødsfin, helt perfekt! Det var altså på nippen til at jeg ringte mamma for å fortelle at denne ville jeg ha, uten tanke på hvor mye penger den kostet. Alt av tanker sperres ute dersom jeg ser noe jeg virkelig ønsker, jeg har ingen begrensninger. Luksusfellen neste, vi snakkes der. 

Hjelp! Hvordan spare penger på en lur måte?

10 kommentarer
    1. Nydelige klokker du har! haha. Jeg er sånn at jeg venter for lenge med å kjøpe noe jeg vil ha. Så om det er et klesplagg det er snakk om, er det som oftest utsolgt når jeg har råd eller kan kjøpe det x) veldig kjedelig, men så bruker jeg jo ikke så mye penger på den måten, hehe ;-P

    2. Så fine klokker:) Jeg liker å se når pengene vokser på kontoen min og vil helst ikke bruke di hehe. Men har ikke noen sparetips å gi dessverre, sliter på en måte selv med det.

    3. JuliaSofie: Gah 🙁 trenger virkelig noen gode tips! Men vet du hva? det er jo absolutt en inspirasjon å se at det virkelig blir et større tall inne på kontoen! Har satte av et budsjett idag, og skal iløpet av de 5 neste månedene ha et mål om å sette en viss sum inn på sparekontoen 😀 hehe… #hardtlivsomstudent

    4. Anbefaler deg å ha fast trekk i mnd, evt “småsparing”. Småsparing er slik at når du bruker kortet ditt kan du velge ein fast sum eller % av totalsummen blir satt over til ein sparekonto. Det er maks 200 kr pr dag, men det blir til slutt litt penger på ein konto, uten at du tenker over det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg