How I Organize + Decorate My Planner

Senest i fjord, bestemte jeg meg for å kjøpe en planlegger til både hverdagen samt bloggen. Desverre glemte jeg å ta bilder av selve boken, men skal forklare så godt jeg kan om hvordan jeg bruker den. Blogg planlegger boken har dato, tid og klokkeslett på en side, mens andre siden består av notater, treningsøkter og tanker / meninger. Dette vil si at boken består av forskjellige seksjoner og veldig enkelt å skrive ned alt av informasjon som er viktig. Dette er noe som hjelper meg med å holde meg organisert og effektiv i løpet av hverdagen. Det har vært en haug med mennesker som har spurt meg hvordan jeg bruker min planlegger, så tenkte det kunne være en god idè å skrive et detaljert innlegg til dere.

ORGANIZE & DECORATE

Jeg legger hver dag opp i minst tre kategorier; hverdag, blogg og andre små ting. I kategorien “hverdag” skriver jeg opp ting som for eksempel avtaler og møter, i kategorien “blogg” skriver jeg om hvilke innlegg som skal ut og til hvilken tid, i kategorien “andre små ting” er litt mer om alt mulig som jeg må huske på. Når det er sagt har jeg også en liten notis bok jeg alltid skriver i, den er super fin og gullverdt. De fleste bloggere opplever å komme i skrivesperre – og her er den lille notisblokken perfekt å trekke opp, for her har jeg skrevet ned en liste med forslag!

Er du en som planlegger hverdag/bloggen din? 

9 kommentarer
    1. Så fint med marmor omslag på den ^^
      Ja, jeg må planlegge begge deler. Nå i det siste har innleggene blitt litt mer “spontane”. Jeg har skrevet og publisert litt ettersom ting har skjedd, i stedet for å planlegge så mye i forveien. Men vanligvis gjør jeg litt mer forarbeid. Også skriver jeg planer og diverse i en liten planlegger jeg har (:

    2. Henriette Celin: Tusentakk <3

      Det blir slik av og til, jeg har også mine "spontane" innlegg. Men jeg klarer ikke å unngå planlegging, for da blir det ofte innlegg som handler om mye av det samme - samtidig ender jeg ofte opp uten å skrive innlegg fordi jeg ikke har aning på hva jeg skal skrive. Blir et skikkelig rote haue uten planlegger, haha!

      Forarbeid er absolutt ikke dumt!! Det er noe jeg skulle ønske jeg var flinkere på.. 🙁 Så utrolig morsomt å høre hvordan du gjør det 😀

    3. SV: Ja, enig der. For ikke å poste mye av det samme trengs det å planlegges litt. Idéer er jo heller ikke dumt å skrive ned. Så har man til de dagene man er helt tom for noe å blogge om ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg