Things I Want To Learn

 

Ikke bare er det sommer snart, men føler også det er starten på noe nytt og spennende. Når vi snakker om nytt og spennende, så har jeg ting på listen jeg ønsker å lære meg. Det kommer til å bli en utfordring, men jeg vil holde dere oppdaterte på hvordan øvingen går etter dette innlegget.

KNITTING

Mamma har den siste tiden begynt å strikke og hun gjør en helt fantastisk jobb, hun strikket meg en ullgenser for litt siden og jeg elsker den. Så freshe fine farger, akkurat slik jeg liker det. Hun gav meg virkelig inspirasjon! Jeg har lenge letet etter en type genser som jeg har hatt i drømmene mine, men ikke klart å finne noe liknende i butikk. Hadde vært veldig morsomt å få strikket min egen genser nøyaktig slik jeg ønsker den.

COOKING

Jeg vil begynne å si, ja, jeg vet hvordan man lager enkle retter. Bloggen min består en god del av sunne, smakfulle og enkle oppskrifter. Mitt ønske er å gå litt mer inn i oppskrifter og lage større retter som er litt mer komplisert. Etter å ha lest utallige mange kokebøker har jeg blitt motivert. Fremover skal dere få se masse gode oppskrifter!

PHOTOGRAPHY

Fremover har jeg bestemt meg for å bli mer kreativ når det gjelder fotografi. Mine bilder er veldig enkle og rene, noe som er pent. Men jeg ser at det kan bli litt kjedelig i lengden, jeg er nødt for å bli flinkere med detaljer i bildene mine! Nylig har jeg oppgradert kameraet og objektivet mitt, så jeg burde få det til.

Har du noe nytt du ønsker å lære deg? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg