The Little Things That Make Me Happy

· ENJOY THE LITTLE THINGS ·

Har dere også møtt på den type jenta/gutten som ikke setter pris på annet enn sydenturer, bil i bursdagsgave og designerklær i hytt og pine? Det har jeg, og det er utrolig irriterende å se mennesker ikke sette pris på verden rundt seg. Jeg er kanskje litt for følsom, litt for kjærlig og veldig lettrørt, men vet dere hva? Jeg møter på lykke vær eneste dag, uansett hvor jeg går – fordi jeg klarer å sette pris de små tingene. Sett pris på venninnene dine, vis familien din at du elsker de, vis kjæresten din at han betyr noe for deg. Lykke trenger ikke alltid være store summer med penger! 

Vær gang noen spør meg om hvordan jeg takler hatet på bloggen, svarer jeg alltid med at det handler om å sette pris på de små tingene i hverdagen – for det gjør meg lykkelig. En hat kommentar kan ikke sammenliknes med de andre fine kommentarene, et smil fra fremmede mennesker på byen, venninner som får deg til å le, familie som får deg til å føle deg elsket, kjæresten som får frem det gode i deg.. Om du klarer å gripe de fine øyeblikkene i livet ditt, vil du klare å se vekk fra hat kommentarer og folk som vil deg vondt. The little things  

10 kommentarer

Siste innlegg