Wake up with me

Jeg elsker å dra meg lenge i sengen før jeg står opp. Femten minutter er ganske lenge, men tiden går ekstra fort når man er trøtt. Når jeg ligger i sengen tenker jeg alltid på noe positivt, små gleder eller andre ting som kan gjøre dagen min komplett!

Hvem gjør vell ikke dette? Jeg er som regel på sosiale medier, besvarer mailer og lager meg en liten liste på hva dagen min skal bestå av. Det høres kanskje rart ut, men å lage en liten liste har hjulpet meg veldig mye i hverdagen. Jeg har blitt flinkere på planlegging og blitt mer effektiv.

Jeg er helt avhengig av å starte dagen med å re opp sengen. På noen måter gjør det dagen min bedre med å vite at soverommet ser ryddig og fint ut. Jeg setter alltid på favoritt sangene mens jeg rer opp sengen; da får jeg en ekstra god følelse. Før du ler, prøv det selv!

Det finnes ikke noe annet som jeg elsker mer enn musikk, duftelys og spinat smoothie. I det siste har jeg fått dilla på smoothies og ferskpresset juice som kan få opp energien og matlysten, samtidig forsikre meg at kroppen får i seg de vitaminene den trenger for å fungere optimalt i løpet av dagen. Det gir en skikkelig boost!

Mens jeg spiser frokost blogger jeg alltid i mellomtiden. Multi-tasking! En av mine store favoritter om morgenen: Protein pannekaker, the choclate overdose, avocado, hjemmelaget knekkebrød med ferskpresset juice og spinat smoothie.

Vet ikke helt hva som har skjedd med meg, men det er enten jobb eller trening. Det frister aldri å slite seg ut før jobb dagen, selvfølgelig kommer det ann på hvor mye jeg har å gjøre. Men prøver å trene mest mulig for å holde helsa. En joggetur på 50 minutter ute i skogen slår aldri feil!

Jeg elsker å føle meg fresh! En varm og lang dusj med mine favoritt produkter, sminke meg og fikse håret. Som dere kan se: min morgen rutine er veldig rolig, stressfri og kos. Dagene mine varierer selvfølgelig veldig, det er ikke alltid jeg orker å sminke meg for eksempel. Rettere sagt er det vell flere dager hvor jeg ikke sminker meg og hiver på meg chill klær.

9 kommentarer

Siste innlegg