Ukens instagram: meld deg på!

 

Det er ikke alle som har blogg, så denne gangen tenker jeg å kjøre i gang en liten konkurranse hvor jeg skriver et innlegg om den beste instagram profilen jeg kommer over. Det er så fint med slike opplegg, jeg finner alltid så sinnsykt mye inspirasjon fra dere. Ikke minst vil dere også kanskje få flere mennesker som legger merke til akkurat din instagram konto. Dere finner min her! ↵ Det eneste dere trenger å gjøre er å skrive om hvilke type bilder dere legger ut og brukernavnet ditt. Jeg trekker en vinner mandag 25.04.16.

3 kommentarer
    1. Tanjaamandap heter jeg på Instagram 🙂 Legger for det meste ut bilder som har med skjønnhet å gjøre, ganske så lyse og fine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg