Operasjon: kinnben

Jeg begynner å frykte for at kroppspresset har blitt helt sinnsykt, kanskje henger jeg litt etter. Men når det kommer inn spørsmål som: “har du operert kinnbenene dine eller er du bare sykt heldig?”, så blir jeg nervøs. Aldri i hele mitt liv har jeg gått i byen å tenkt på hvordan kinnbenene til andre er! Dere må slutte med det, vær så snill. Kjenner blogging ikke er så gøy lenger, de siste kommentarene som har tikket inn har vært spørsmål angående puppene mine, kinnben, lepper og resten som har med plastisk kirurgi å gjøre. Det er nesten så jeg innbiller meg selv å ha operert kinnbenene høyere opp. Går det egentlig ant å operere kinnbenene? 

Jeg har fått høre utallige mange ganger at jeg er heldig som har markerte kinnben som ligger høyt på ansiktet. Det er en ting jeg aldri har tenkt over før, men har lagt merke til i det siste. Vet ikke om det er kinnbenene, highlighteren eller ansiktsformen som får det til å virke slik, men nei, jeg har ikke tatt noen operasjoner i ansiktet.  Hvor mange ganger må jeg skrive innlegg om det? Jeg tror dette blir den siste. Når jeg tenker meg om, så skrev jeg et veldig personlig innlegg for noen år tilbake. Innlegget handlet nemlig om operasjoner jeg har gått gjennom. Kan det være derfor dere spør så ofte om det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg