Har du noen ønsker?

 

·  B L A C K  I S  F A B  ·

Skulle ønske jeg tok solbrillene mine på i dag, har blitt kraftig pint av solen i dag. I skrivende øyeblikk føles det ut som at øynene mine enda er blendet. Mitt neste innkjøp skal bestå av solbriller, jeg lover. Har allerede vært å funnet en helt amaaazing nettside med utrolig mange fine solbriller, altså, de ser helt smashing ut! Om de sitter godt på å ser likens ut som det de gjør på nettet, skal jeg helt klart blogge om det. Vi får se, kommer litt ann på kvaliteten. Ønsker ikke anbefale dere ubrukelige saker og ting. Nå skal jeg chille og planlegge hvordan jeg skal gjøre bloggingen til neste uke. Dere hadde vært en knupp om dere kunne kommet med noen ønske innlegg på hva dere vil se iløpet av neste uke, slik at jeg får fikset det!

4 kommentarer
    1. så fint antrekk ååh du er så pen ! digget genseren og skinnjakken 😀 hvor er den gråe genseren din fra 😀 ønsker deg en fin dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg