Nutella pancakes

 

TODAYS BREAKFAST – YUMMII

Idag lagde vi hjemmelaget pannekaker med nutella, og fy søren så godt. Dette er andre gang i hele mitt liv at jeg har spist det, for ingen har tipset meg om det før. Kanskje ikke så veldig sunt, men det er lov en skjelden gang. Det smakte himmelen, og kunne spist meg ihjel. Haha, beklager for veldig kjedelige bilder.. Men det ble et spontant frokost innlegg. Pannekakene ble fort kalde mens jeg tok bilder, så jeg rakk ikke legge inn detaljer!

Anyways, siden disse var så himla gode, MÅ jeg anbefale disse vidre til dere. Jeg er sikker på at noen av dere har unngått pannekaker med nutella å tenkt “iish, sjokolade på pannekaker? nei takk” – ja, for det gjor jeg. Jeg blånektet, og var sikker på at dette var oppskrytt. Der tok jeg feil, grundig feil. Jeg fikk en liten følelse av å være tilbake i USA hos vertsfamilien min, for der spiste vi nemlig loff med sjokoladebiter inni. I USA har de alltid sjokolade eller blåbær inni pannekaker, loffer og forskjellige kaker. Miss it! 


NUTELLA IS MY NEW FAV

Nå på lørdag som var, glemte jeg å handle inn snacks som har vært en tradisjon i alle år. Jeg prøver å ikke spise godteri i uken så derfor gledes det ekstra til helgen! Uansett, jeg stod å måpte, for jeg var så sykt godtersugen. Dere aner ikke hvor kjipern det er å stå å lete i skapene å ikke finne noe. Men dere, jeg glemte jo at jeg hadde nutella! ♥ Fant fram en skje å spiste fra boksen, haha!! Høres jævli ekkelt ut, men det var også jævli godt. 

 

9 kommentarer

Siste innlegg