I told you

 

IM WEARING

TOP FROM BIKBOK // JEANS FROM MOODS OF NORWAY
SHOES FROM SHOPAKIRA // NECKLACE FROM MICHAEL KORS
WATCH FROM TRIWA // JACKET FROM.. I DONT KNOW, IM SORRY

 

· I TOLD YOU ·

Som dere kan se, så ble bildene mye bedre i nærmere avstand. Muligens det er objektivet som ikke er egnet til å ta bilder på avstand. Haha! Jeg er ikke helt inne i kamera verden enda. Uansett, jeg er bare nødt for å gjøre det beste ut av det jeg har, inntil jeg får kjøpt meg et nytt objektiv. Antrekksbilder er så morsomt å ta, elsker å se tilbake på resultatet! Hadde kvaliteten blitt bedre, hadde jeg tatt så mange fler. Men dere skjønner hva jeg mener? Sjekk disse bildene i forhold til de andre HER! 

Ellers vil jeg bare si tusentakk til alle dere som fremdeles er innom bloggen min å ser, til tross for dårlig blogging fra min side. I dag har jeg faktisk prioritert bloggen. Jeg er nødt for å stå på, spesielt til den kommende uken. Det er mye som skjer, og jeg vet ikke helt hvordan bloggen blir prioritert i stress perioder. Håper selvfølgelig jeg klarer å gjøre dere fornøyd!

 

12 kommentarer

Siste innlegg