A couple that wears Triwa together

..STAY TOGETHER

Hvor søte er ikke disse nye Triwa klokkene? Vi dro innom kjøpesenteret en liten snar tur, egentlig for å handle middag. Så spottet vi disse klokkene, selvfølgelig. Vi prøvde klokkene, gav hverandre et smil og kjøpte de uten noen tvil. Å ta samme tattovering er ikke noe for meg eller han, vi er ikke særlig fan av tattoveringer (ikke missforstå, ingen hate mot de som har det. Syns selvfølgelig det kan se dødsbra ut, men er ikke noe vi ville gjort selv på kroppen vårs). Men å ha litt av samme ting kan bety mye for oss, ikke minst syns vi selv det er litt søtt! haha! Vi er så ulike som personer, og har overhode ikke samme stilen, så når vi først ser noe vi begge liker, er det ikke så mye annet å gjøre. 
 


 

KLOKKENE ER KJØPT HOS BJØRKLUND 

LOVE LOVE LOVE

Når det er sagt, fikk vi svi av litt ekstra kroner igår, like greit. I dag er planen det stikk motsatte, siden det er så nydelig vær ute, blir vi garantert finne på noe koselig ute i solskinnsværet. Jeg håper på en liten joggetur, elsker å jogge med kjæresten. Han er helt syk på kondisjons treninger, og så klart elsker jeg å bli pushet. Akkurat nå savner jeg et bitte lite savn av Buskerud. Jeg savner nydelige Gol med de flotte gå turene, fine Hemsedal med afterski.. Jeg savner alle de flotte og herlige menneskene. Kanskje på tide å ta en spontantur til Gol soon?! Vi får se ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg