Tester Mac Foundation

 

· NEW FOUNDATION ·

I dag har jeg spilt inn en liten sminkevideo til dere hvor jeg tester Mac sin foundation. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om resultatet, men siden jeg allerede var i gang med sminkingen, lagde jeg en video i samme slengen. Når den kommer ut er usikkert. Sitter fremdeles veldig fast med hårvideoen, og har levert arbeidet med redigering vidre til kjæresten min. Hehe. Han er litt flinkere enn meg på redigeringsprogrammer!

 

Syns det var smålig nervepirrende å lage en sminkevideo til dere, og typisk nok, har jeg aldri sminket meg verre før. Haha! Men det får gå, en dårlig sminkedag har vi alle! Videoene ka bare gå en vei, å det er oppover. Jeg er rett og slett bare nødt for å bli vant til å sitte forran et kamera. Øvelse gjør mester!

Jeg kommer ikke til å snakke gjennom videoen å fortelle dere om selve foundationen, vet ikke helt hvilke ønsker dere har, så jeg gikk for det jeg ønsket. En enkel video hvor jeg viser hva jeg sminker meg med og hvordan jeg gjør det. Vil ikke kalle dette for hverdagssminke, men kanskje en typisk sminkelook jeg ville gått for dersom jeg skal i blogg-møter. 



KISS KISSSSS ♥

5 kommentarer

Siste innlegg