Guide: brun uten sol



NEW SELFTANNER, NEW FAVORITE

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om denne: med en gang solen forsvinner, blir jeg automatisk et spøkelse. Det er ikke tull en gang, jeg blir så fryktelig blek. Tidligere har jeg brukt St.tropez sin selvbruning, som er helt fantastisk. Det eneste negative er at man kan føle seg alt for brun + at den tørker ut huden. Vita Liberata sin selvbruning holder i det minste fuktigheten på kroppen og gir et naturlig resultat.


GET`N MY BRONZE ON

MY SECRET

Selvbruning er ikke så komplisert som mange skal ha det til, men det finnes mange enkle tips og triks til å få et jevnt resultat. Blant annet bruker jeg en sminkekost når jeg tar selvbruning i ansiktet, fremfor å bruke votten som ellers brukes på kroppen. Mange ganger blander jeg selvbruningen sammen med en god fuktighetsgivende krem, slik at selvbruningen varer lengere! Ellers gjør jeg det på en helt vanlig måte, smør selvbruningen på kroppen med en vott! Voila, den perfekte gløden ♥

Hvilken selvbruning bruker du til kropp og ansikt? 

 

2 kommentarer
    1. Denne hørtes veldig god ut! viktig at en selvbruning ikke tørker ut huden ja. Er så redd for å bli oransje eller skjoldete jeg, at jeg såvidt har prøvd sånt x)
      Men vil veldig gjerne være brun da ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg