On My Mind: Interior



DAYDREAMIN`

Jeg har så lyst på mitt eget hus hvor jeg kan gjøre alt jeg har lyst til. Kjøpe møbler, henge opp mine egne bilder og dekorere slik jeg vil. Å leie leilighet er fint, litt mindre stress. Men jeg gleder meg til å kjøpe noe sammen med kjæresten min. Å få eget hus er stort, tror nok jeg drømmer litt for langt. I første omgang blir det garantert en leilighet vi kjøper. Tiden får vise! Jeg krysser fingrene for hus, vi har jo allerede planene klare og vet hvor vi trives. Det kommer vell en tid snart hvor vi må begynne å tenke på barn også, føler vi er så sent ute med alt. Vi har vært sammen i 4 år og er fremdeles ikke forlovet engang. For min del syns jeg det er godt å ikke stresse, jeg er langt ifra klar til å få unge nå. Jeg er langt ifra klar til å forlove meg. Men jeg ser frem til det, og det er godt å ha noe å se frem til.
 

4 kommentarer

Siste innlegg