SEND SMS MED TALLET 10 TIL 26600

· ICEBREAKER ·

Jeg kommer til å påminne dere om å stemme på våres fantastiske Agnete som skal delta på MGP igjen! Håper ikke dere syns det blir så alt for irriterende, men vet dere hva? Jeg vet hun kommer til å rocke den scenen, jeg vet dere kommer til å digge jenta. Tror ikke jeg trenger å fortelle dere hvor fantastisk jenta er, det lyser nok fram på scenen. Jeg vet bare en ting – dette blir sykt bra.  Send sms med tallet 10 til 26600 ♥

Og du, Aggi: Jeg er super stolt, eller kan jeg si vi? Når jeg sier vi, så mener jeg selvfølgelig oss lille gjenget fra Finnmark. Vi er stolte, stolte som faen! Vi vet hvor flink du er, vi vet hva du virkelig kan, vi vet hvor god du er. Du fortjener dette, virkelig. Kos deg, nyt sekundene og ha det gøy.

10 kommentarer

Siste innlegg