Good morning sweeties

 

· LOOKIN GOOD ·

Hei dere! Se så fine disse er ♥ Viste ikke at grønt ville gjøre en så stor forskjell i den lille stua mi, men det gjor det virkelig. Lenge siden jeg har stått opp og tenkt “wow, leiligheten ser strøken ut!” Haha! Tusentakk til de mest flotteste kollegaene mine, jeg setter så uendelig stor pris på slike ting. Det betyr veldig mye ♥ Hadde ellers en utrolig flott dag igår, og fikk masse fint i bursdagsgave. Så ikke for meg noen gaver i det hele og det store, så ble virkelig overrasket. 

 

 

 

 

CHOCOLATE

I tilegg fikk jeg selvfølgelig en søt liten eske som var knyttet pent på blomstrene, altså hvor søt er ikke pakningen? Jeg dør! Det blir ihvertfall ingen sunn frokost på meg for å si det slik. En funny fact om meg selv er at jeg spiser sjokolade hele tiden. Er totalt avhengig! Nam ♥ Når vi er inne på sjokolade, er det noen som har gode oppskrifter på for eksempel en enkel sjokolade drikk? noen oppskrifter som inneholder sjokolade? Hadde lyst å lage noe nytt og godt senere idag! Vær så snill og si at dere har noe på lur.. Evt kom med tips dere ønsker jeg skal teste ut for dere? Har vært en del på pinterest og weheartit å sett, guud så mye godt. Fikk lyst å lage så utrolig mye! Har allerede siklet over noe så enkelt som bare jordbær og smeltet sjokolade.. 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg