Happy Birthday To Me!

 

· THANKFUL ·

Kan jeg bare si en ting før jeg går vidre? Tusentakk for alle gratulasjoner hittil. Jeg føler meg så utrolig heldig ♥ Hvor skal jeg starte? Jeg våknet opp til masse meldinger, ubesvarte anrop, bestevenninner som fyrer løs med store bokstaver “gratulerer med dagen!”. Altså – en bedre start på dagen får man ikke. Jeg har venninner jeg ikke har snakket med på år og dager, som fremdeles tar kontakt og forteller hvor mye de savner meg. Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på mennesker som dere, for det er faen meg ikke mange av dem. Dere kommer alltid til å være de venninnene jeg aldri vil miste, dere kommer til å være de jeg gir klem til, dere kommer til å være de jeg alltids vil støtte, dere kommer til å være de jeg vil tilbringe mest tid med. Tusen tusen takk.

IM WEARING

Top from Bikbok // Extensions from Luxushair

ITS MY DAY

Nå skal jeg spise en super god middag før resten av planene står på spill. Jeg skal nyte dagen til det høyeste! I dag har jeg forresten spilt inn en liten hårvideo til dere, under videoen merket jeg hvor utrolig mye jeg elsker å blogge. Det å få ting sponset kan ikke sammenliknes med gleden jeg har av å gjøre det jeg gjør. Jeg håper det er noe som merkes på bloggen, jeg håper dere klarer å se gleden min, hvor glad jeg er og hvor mye jeg elsker det jeg gjør. Kvaliteten på videoen ble helt overraskende bra! Har dere forresten lagt merke til kvaliteten på bildene? Yes baby, jeg har endelig blitt kjent med instillingene. Nå skal jeg kjøre fult ut, og virkelig vise dere hvor mye dette betyr for meg! Uansett, vi snakkes litt senere babes ♥

14 kommentarer

Siste innlegg