The Perfect Heels

 


 


Hei skjønninger ♥ Se hva som har dukket opp i postkassen min! Jeg er helt forelsket i de nye skoene mine. For en stund tilbake måtte jeg pakke med meg en sko koffert hjem til Finnmark, fordi jeg ikke hadde plass i leiligheten min her i Kristiansand. Haha! En jente kan aldri få nok sko, er det ikke det de sier? Er ganske sikker på at mange kommer til å tenke at dette var en utrolig dårlig etterlikning av Valentino skoene, men vet dere hva? Jeg vet det. Jeg vet det så inderlig godt fra før av. Det er ikke det som er poenget. Jeg har aldri vurdert å bruke 8000,- på et par sko, og det er noe som aldri kommer til å skje. Da velger jeg heller sette pengene på sparekontoen til den nye leiligheten jeg har drømt om lenge. For de som faktisk er ute etter en etterlikning av Valentino sko, vil jeg absolutt si at disse er perfekt. Men det er min mening, selvfølgelig. 

 

· WHITE GOLD & NUDE ·

Skoene er fra ShopAkira, tror desverre de er utsolgt nå for en stund. Har siklet lenge etter disse, og det har tatt meg år før jeg faktisk fikk de. Størrelsen min gikk ut på et blunk! Vet ikke hvor mange ganger jeg satt de i handlekurven, og rett før betalingen var de utsolgt. Typisk, kjipt og irriterende! Men nå skal jeg ikke sitte å skryte opp skoene som egentlig ikke er så veldig gode å gå i, vær litt obs på det. Ha alltid med deg et par sneakers i vesken, så overlever du kvelden ♥ 

 

8 kommentarer

Siste innlegg